Friday, May 7, 2010

Selamat Hari Ibu!

Bersempena hari ibu yg bakal disambut esok, 9th May 2010.....littlevilla sgtla bermurah ati utk memberi diskaun sbyk 10% utk sesiapa yg membuat tempahan esok! yeay!
I'll be waiting ur order ye!

Dikesempatan ini jugak sy nk ucapkan Selamat Hari ibu utk semua ibu2 diluar sana...
especially for my mom, Pn Romlah Binti Yusoff &
my mom in law, Pn Zunidah Binti Joned
Jasamu akan kami kenang hingga ke akhir hayat kami! Terima kasih diatas segala pemberian & pengorbanan yg tak terhingga....sesungguhnya hanya Allah yg dpt membalas segala yg telah diberikanmu...

Hanyatila lyrics dibwh ni....

Ibu Mithali........
Ibu mithali ibu yang sejati
Kasih sayangmu kasih yang suci
Pengorbananmu disanjung tinggi
Jasamu tetap di sanubari

Ibu oh ibu fitrah ku murni
Kelembutanmu menyentuh hati
Semai kasihmu dalam jiwaku
Kau disayangi kerana menyayangi

Ibu oh ibu hatimu suci
Tulus ikhlasmu mendidik daku
Sanggup bersusah dan menderita
Demi kebahagiaan sekeluarga

Ibu oh ibu kau serikandi
Bakti amalmu tidak terperi
Beramal soleh berperibadi
Mentaati Allah juga suami

by Rabbani

Mama.....
She used to be my only enemy and never let me be free
Catching me in places that I knew I should'nt be
Every other day I crossed the line I didn't mean to be so bad
I never thought you would become the friend I never had
Back then I didn't know why
Why you were misunderstood
So now I see through your eyes
All that you did was love
Mama I love you.Mama I care
Mama I love you . Mama my friend. You're my friend
I didn't want to hear it then but I'm not ashamed to say it now
Every little thing you said and did was right for me
I had a lot of to think about,about the way I used to be
Never had a sense of my responsibility
Back then I didn't know why
Why you were misunderstood
So now I see through your eyes, all that you did was love
Mama, I love you. Mama, I care
Mama, I love you. Mama ,my friend. You're my friend
But now I'm sure I know why,
Why you were misunderstood
So now I see through your eyes
All I can give you is love is love
Mama I love you. Mama, I care
Mama, I love you. Mama, my friend,You're my friend
Mama, I love you, Mama ,I care
Mama, I love you, Mama, my friend, You're my friend

by Spice Girls

dan yg terakhir....happy mother's day to ME!
sambutan hari ibu yg pertama utk sy.....syukur Allah telah memberi sy peluang utk menjadi sorg ibu...

No comments:

Post a Comment